مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:452020-07-11سياسي

حوزه سلامت گیلان در تخصیص بودجه باید ویژه دیده شود


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به کمبودهای حوزه درمان گیلان گفت: در تقسیم بودجه آینده استان، حوزه سلامت در تخصیص بودجه باید ویژه دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشکده دندانپزشکی با رییس و کارکنان آن دیدار و در جریان مشکلات و چالش های آن قرار گرفت.

وی همچنین از بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ازجمله بخش های درمانی آن بازدید کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست خود با رییس و مجموعه دانشکده دندانپزشکی گیلان با ابراز نگرانی از وضعیت زیرساخت های زیست محیطی و مسائل امنیتی سایت لاکان، اظهار کرد: کشورهای توسعه یافته دنیا پیش از اجرای پروژه ها به فکر تصفیه خانه فاضلاب و بیمه هستند اما در ایران این موضوع جدی گرفته نمی شود.

احمدی با گلایه از رها شدن پروژه های عمرانی در مجموعه تأسیسات سایت لاکان گفت: زیرساخت های عمرانی جز سرمایه های کشور محسوب می شوند اما این هزینه کردها در سایت لاکان در حال مستهلک شدن و نابود شدن است.

وی با اشاره به توسعه همه جانبه استان های هم جوار نسبت به گیلان، بیان کرد: زیرساخت های گیلان توسعه نیافته و در بخشی ازجمله در حوزه پسماند و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سلامت گیلان در تخصیص بودجه باید ویژه دیده شود

حوزه سلامت گیلان در تخصیص بودجه باید ویژه دیده شود