مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-11سياسي

نظری: باید برای خانه های خالی مالیات در نظر گرفته شود


یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت تاکید کرد: دولت آقای روحانی باید در به سرانجام رسیدن اولویت های مهم همگام با مجلس در راستای فعالیت های عمومی حرکت کند.

- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عملکرد تیم اقتصادی دولت تاکید کرد: دولت آقای روحانی باید در به سرانجام رسیدن اولویت های مهم همگام با مجلس در راستای فعالیت های عمومی حرکت کند.

سیدغنی نظری خانقاه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اولویت هایی که کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم باید مورد توجه قرار دهد گفت: این اولویت ها باید از بستر جامعه و از میان مردم انتخاب شوند؛ اینکه در کمیسیون ها در پشت درهای بسته برای افرادی تصمیم گیری کنیم که هیچ خبری از وضعیت آنها نداریم تصمیمی غلط بوده و تاثیر چندانی را به موجب آن شاهد نخواهیم بود؛ زمانی می توانیم از این اولویت ها آگاه شویم که در بطن جامعه بوده و از مشکلات مردم با خبر باشیم.

وی افزود:دولت آقای روحانی باید در به سرانجام رسیدن اولویت های مهم همگام با مجلس در راستای فعالیت های عمومی حرکت کند؛ حال امروز مردم مساعد نیست؛ اگرچه همه به این موضوع اشاره می کنند ولی کسی اقدامی نمی کند؛ برای مثال من از فعالیت های یک ماهه این مجلس گله مند بوده و معتقدم این مجلس باید سریعا اقدامات لازم را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: باید برای خانه های خالی مالیات در نظر گرفته شود

نظری: باید برای خانه های خالی مالیات در نظر گرفته شود