مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-11اجتماعي

شرکت 857 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هرمزگان


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری آزمون استخدامی 857 آموزشیار نهضت سوادآموزی سراسر استان هرمزگان در پنج حوزه امتحانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، موسی دادی زاده در حاشیه بازدید از حوزه امتحان استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در شهرستان میناب گفت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی سال 1399 صبح امروز، جمعه 20 تیرماه 1399 به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این آزمون، میزان آمادگی علمی تعداد 857 آموزشیار نهضت سواد آموزی برای استخدام در آموزش و پرورش سنجیده خواهد شد.

دادی زاده اضافه کرد: این آزمون متشکل از 60 درصد سوالات تخصصی و 40 درصد سئولات عمومی می باشد که هر فردی که بتوانند 50 درصد نمرات را به درستی پاسخ دهد به استخدام آموزش و پرورش درخواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: برای سهولت در ایاب و ذهاب آموزشیارن، فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی، این آزمون در پنح حوزه که شامل حوزه شماره 1 شرق: جاسک، سیریک، بشاگرد و به مرکزیت سیریک، حوزه 2 شرق: میناب، حوزه3 شمال: حاجی آباد، حوزه 4 غرب: بندرلنگه، بندرخمیر، پارسیان، بستک و به مرکزیت بندرلنگه و همچنین حوزه شماره 5 مرکزی: بندرعباس، رودان، ابوموسی، قشم وبه مرکزیت بندرعباس برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 857 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هرمزگان

شرکت 857 نفر در آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی هرمزگان