مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-11سياسي

نماینده تهران: جان مردم را نباید قربانی تعلل در ایجاد محدودیت های کرونایی کرد


نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برای مقابله با کرونا لازم است محدودیت ها دوباره اعمال شود، گفت: جان مردم را نباید قربانی تعلل در ایجاد محدودیت های کرونایی کرد.

- مهدی شریفیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: چند ماه است که همه پزشکان و کادر درمانی چه در کشور و چه خارج از کشور نسبت به شیوع مجدد بیماری خطرناک کرونا هشدار می دهند ولی با بی تدبیری و کم توجهی ستاد ملی مقابله با این بیماری به احتمال بازگشت این ویروس منحوس متأسفانه شاهد اوج گیری دوباره این بیماری در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه جان مردم را نباید قربانی تعلل در ایجاد محدودیت های کرونایی کرد، افزود:  مقابله با این ویروس و این بیماری همه گیر بدون جدیت و توجه ویژه امکان پذیر نیست و حتماً باید تدابیر خاصی برای شکست دادن آن در پیش گرفت.

شریفیان با اشاره به موفقیت کسب شده در برابر کرونا در ماه های ابتدای سال ادامه داد: تجربه همین چند ماه هم نشان داد بدون استمرار این جدیت در برابر این بیماری نمی توان موفق شد و متأسفانه خوش بینی حاصل از بی توجهی به هشدارهای متخصصان درمانی زمینه ساز شدت گرفتن دوباره این بیماری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده تهران: جان مردم را نباید قربانی تعلل در ایجاد محدودیت های کرونایی کرد

نماینده تهران: جان مردم را نباید قربانی تعلل در ایجاد محدودیت های کرونایی کرد