مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-11بين الملل

عراق از آغاز عملیات پاکسازی عناصر داعش در خط مرزی با ایران خبر داد


معاون فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه ای اعلام کرد که عملیات پاکسازی عناصر سازمان تروریستی داعش در خط مرزی با ایران آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سپهبد ستاد عبد الامیر کامل  الشمری معاون فرمانده عملیات مشترک عراق، امروز (شنبه)، از آغاز عملیات پاکسازی و تعقیب و گریز عناصر سازمان تروریستی داعش در خط مرزی با ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شفق نیوز ، معاون فرمانده عملیات مشترک عراق در این خصوص گفت: صبح امروز مرحله چهارم عملیات ابطال العراق (قهرمانان عراق) با هدف تعقیب و گریز بقایای تروریست ها، برقراری امنیت و ثبات در استان دیالی به اضافه پاکسازی و بازرسی نوار مرزی با جمهوری اسلامی ایران و ورود به عملیات ویژه در مناطقی که عناصر داعش از آن برای اجرای عملیات تروریستی و پناه گرفتن استفاده می کنند (مناطق حائل میان نیروهای فدرال و نیروهای پیشمرگه) آغاز شد .

الشمری در ادامه گفت که این عملیات به دستور  مصطفی الکاظمی رییس هیأت وزرا و فرمانده کل نیروهای مسلح و با نظارت فرماندهی عملیات مشترک آغاز شده است.

معاون فرمانده عملیات مشترک عراق توضیح داد که در این عملیات هدف پاکسازی مساحتی بالغ بر 17685 کیلومتر مربع است که در این عملیات گروه هایی از نیروی زمینی، فرماندهی عملیات دیالی، فرماندعی عملیات صل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق از آغاز عملیات پاکسازی عناصر داعش در خط مرزی با ایران خبر داد

عراق از آغاز عملیات پاکسازی عناصر داعش در خط مرزی با ایران خبر داد