مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-11اقتصادي

33 واحد آسیب دیده کردستان تسهیلات حمایتی کرونا دریافت کردند


مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان گفت: تاکنون 33واحد صنفی این استان،تسهیلات حمایتی دولت ویژه کسب و کارهای شدیدا آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، کمال حسینی اظهار داشت: در این استان 19 هزار و 479 واحد صنفی دارای شرایط استفاده از تسهیلات حمایتی دولت به کسب و کارهای شدیداً آسیب دیده شناسایی شده که تاکنون یک هزار و 889 واحد با سه هزار و 184 نفر شاغل در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

وی افزود: این تعداد با 340 میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز به 11 بانک های عامل معرفی شده اند که به 33 واحد با 56 نفر شاغل پنج میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات توسط 2 بانک عامل تجارت و صادرات پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کردستان با بیان اینکه پنج میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده حدود 2.

5 درصد از 200 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده کل کشور است، ادامه داد: با توجه به بررسی های صورت گرفته وضعیت استان کردستان به نسبت سایر مناطق در حد میانگین کشور است اما با توجه به انتظارات رضایت بخش نیست.

حسینی یادآور شد: مجموعه دولت انتظار دارد 11 دستگاه اجرایی متولی بررسی کسب و کارهای آسیب دیده را تسریع ببخشند و بانک های عامل نیز هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 واحد آسیب دیده کردستان تسهیلات حمایتی کرونا دریافت کردند

33 واحد آسیب دیده کردستان تسهیلات حمایتی کرونا دریافت کردند