مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-11سياسي

نامه عضو کمیسیون آموزش به رییس جمهور درباره تعیین تکلیف کنکور


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور با اشاره به دغدغه های متقاضیان شرکت در کنکور و خانواده هایشان تاکید کرده است که نظر وزارت بهداشت درباره زمان و نحوه برگزاری کنکور لحاظ شود.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور با اشاره به دغدغه های متقاضیان شرکت در کنکور و خانواده هایشان تاکید کرده است که نظر وزارت بهداشت درباره زمان و نحوه برگزاری کنکور لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن نامه احمد نادری به رییس جمهور به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و رییس ستاد ملّی مبارزه با کرونا سلام علیکم؛ متاسفانه طی هفته های اخیر و با کاهش محدودیت ها و عدم کنترل سخت، روند فزاینده ابتلا به ویروس کرونا (کووید-19) و افزایش آمار درگذشتگان حاصل از این بیماری در کشور، کام همه ما را تلخ تر کرده است وضعیتی که در ابتدای سال و با یک برنامه ریزی مقطعی اما جدی، تا حدود زیادی کنترل شده بود.

حال در این میان و با توجه به نزدیک شدن روزهای منتهی به برگزاری کنکور مقاطع مختلف تحصیلی، نگرانی های دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های ایشان در سراسر کشور نیز به طور گسترده افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه عضو کمیسیون آموزش به رییس جمهور درباره تعیین تکلیف کنکور

نامه عضو کمیسیون آموزش به رییس جمهور درباره تعیین تکلیف کنکور