مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-11سياسي

دختران از حجاب برتر سخن می گویند/ حس گر خطر حیازدایی در جامعه به صدا درآمده است


معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: حس گر خطر حیا زدایی در جامعه به صدا درآمده و باید متولیان آموزشی، تربیتی و امنیتی حساس شوند چراکه عده ای در شهر قم و حریم حرم حضرت معصومه(س) به دنبال عادی سازی بی حجابی و بدحجابی هستند.

- ایسنا/قم معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: حس گر خطر حیا زدایی در جامعه به صدا درآمده و باید متولیان آموزشی، تربیتی و امنیتی حساس شوند چراکه عده ای در شهر قم و حریم حرم حضرت معصومه(س) به دنبال عادی سازی بی حجابی و بدحجابی هستند.

بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است.

روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید بیش از 1600 نفر کشته و زخمی شدند، در همین راستا گفت وگویی با دختران داریم تا از عقاید برخی از آنان نسبت به حجاب و چادر آگاه شویم.

زینب ثابتی دختر 23 ساله ای است که فعالیت های اجتماعی زیادی را در کارنامه خود دارد و اکنون پس از پایان تحصیلات در دانشگاه فرهنگیان شاغل در آموزش وپرورش است و در گفت وگو با ایسنا از قم می گوید: من در یک خانواده با سبک زندگی مذهبی و سنتی و مادر چادری زندگی می کنم و من بدون اجبار از سمت خانواده خودم از بچگی به چادر علاقه داشتم اول در سفرها چادر به سر می کردم سپس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران از حجاب برتر سخن می گویند/ حس گر خطر حیازدایی در جامعه به صدا درآمده است

دختران از حجاب برتر سخن می گویند/ حس گر خطر حیازدایی در جامعه به صدا درآمده است