مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 03:552020-07-11پزشكي

14 نانوایی متخلف در استان زنجان پلمب شد


مدیرگروه بهداشت محیط استان زنجان، گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا 15 تیرماه سالجاری بیش از 14 نانوایی در استان زنجان به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

- جلیل نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر ، گفت: از اسفند ماه سال گذشته با شیوع ویروس کرونا در استان بازرسین بهداشتی نظارت و بازرسی عرضه مواد غذایی و نانوایی ها را بر عهده داشتند.

وی اظهار کرد: صنف نانوایی ها یکی از مراکزی است که همه مردم به طور روزانه از خدمات آنها استفاده می کنند که در این راستا برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا باید فردی به عنوان مسئول اخذ پول نقد از مشتریان دریافت کرده و از این به بعد نانوایان به شخصاً حق گرفتن پول نقد از مشتریان را ندارند.

مدیرگروه بهداشت محیط استان زنجان، گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا 15 تیرماه سالجاری بیش از 14 نانوایی در استان زنجان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شده است.

نصیری تاکید کرد: شهروندان نیز باید حتی الامکان بهای نان را از طریق دستگاه کارتخوان پرداخت کنند تا کم ترین تماس بین مشتریان و عوامل پخت نان وجود داشته باشد.

وی گفت: داشتن کارت سلامت بهداشتی برای کسانی که در واحدهای نانوایی مشغول به فعالیت هستند و روزانه بیش از 10 اکیپ بهداشت محیط استان علاوه بر واحدهای نانوایی، نسبت به فعالیت سایر مراکز توزیع اقلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 نانوایی متخلف در استان زنجان پلمب شد

14 نانوایی متخلف در استان زنجان پلمب شد