مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:502020-07-10سياسي

استفاده از فناوری های نوین برای نظارت بر قرنطینه بیماران کرونایی


نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تقویت شبکه بهداشت و درمان، گفت: از فناوری های نوین و شبکه های اجتماعی برای نظارت بر مبتلایان کرونا استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون حسنوند شامگاه جمعه در نشست ستاد کرونا، اظهار کرد: همه مردم و مسئولان قدردان زحمات مدافعان جبهه سلامت هستند.

وی با بیان اینکه همه باید برای موضوع ویروس کرونا پای کار باشند، افزود: مجموعه بهداشت و درمان تقویت شود و در حوزه نیازهای مجموعه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک نیازسنجی بر اساس وضع موجود روزانه انجام شود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: محل نصب سی تی اسکن جدید تعیین و در مناسب ترین قسمت مرکز بیمارستان امام علی (ع) نصب شود.

وی افزود: راه اندازی بخش داخلی دو پیگیری، دستگاه اکسیژن سازی برای تأمین نیاز میزان و فشار اکسیژن و نیز تهیه دستگاه اکسیژن ساز جدید با توجه به راه اندازی بخش جدید داخلی به عنوان موارد مهم در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گیرد.

حسنوند با تأکید بر لزوم تأمین نیازهای شهرستان در حوزه مقابله با کرونا، تصریح کرد: بیمارستان الوار تا پایان شهریورماه امسال باید راه اندازی تا بخشی از مشکلات الوار گرمسیری و بیماران جاده ای رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری های نوین برای نظارت بر قرنطینه بیماران کرونایی

استفاده از فناوری های نوین برای نظارت بر قرنطینه بیماران کرونایی