مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 02:202020-07-10سياسي

انتقاد از هزینه های سرسام آور آزمایشگاهی کرونا


نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از هزینه های آزمایشگاهی کرونا به دنبال توقف پایش رایگان انتقاد کرد.

- به گزرش «تابناک»، دکتر ذبیح الله اعظمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اقدامات پیشگیرانه ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه با ورود خیرین به تولید ماسک و اقلام بهداشتی، مشکلی به لحاظ کمبود این اقلام ضروری وجود ندارد، اما در خصوص کیت‌های تشخیص کرونا و داروهای موثری که به تازگی وارد کشور شده با کمبودهایی مواجه هستیم.

وی از توقف پایش رایگان بیماری و افزایش هزینه های تشخیصی توسط بخش خصوصی نیز انتقاد کرد و افزود: توقف پایش رایگان بیماری موجب شده مردم برای انجام هر آزمایشی توسط بخش خصوصی و آزمایشگاه‌ها مبلغی بین 600 الی 700 هزار تومان پرداخت کنند که این موضوع موجب گله مندی مردم شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فصل برداشت محصول خرما در جنوب کرمان گفت: با توجه به نزدیک بودن فصل برداشت خرما، برای جلوگیری از انتقال بیماری در ستاد پیشگیری مقابله با کرونا در جنوب کرمان مصوب شده که کارگران این حوزه در هنگام برداشت ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی شوند، بنابراین جای نگرانی برای آلوده بودن خرما وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از هزینه های سرسام آور آزمایشگاهی کرونا

انتقاد از هزینه های سرسام آور آزمایشگاهی کرونا