مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 01:552020-07-10بين الملل

تجمع انتخاباتی ترامپ لغو شد


نیویورک تایمز نوشت، به دنبال شیوع بی سابقه کرونا در آمریکا و افزایش شمار مرگ و میر ناشی از این بیماری، کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ از ترس حضور کم حامیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، روزنامه نیویورک تایمز افزود، کمپین انتخاباتی ترامپ که قرار بود روز شنه گردهمایی انتخاباتی را با حضور طرفداران وی در شهر پورت موث ایالت نیوهمپشایر برگزار کند، جمعه شب اعلام کرد که به دلیل نگرانی‌های امنیتی و احتمال وقوع طوفان‌های گرمسیری این تجمع به تعویق افتاده است.

این تجمع انتخاباتی بر خلاف گردهمایی اوکلاهما قرار بود به دلیل نگرانی‌های بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا در فضای آزاد در محوطه یک فرودگاه برگزار شود اما با وجود تمام این تدابیر مراسم انتخاباتی به تعویق افتاد.

ترامپ در ماه گذشته برخلاف تمام توصیه‌های مقام‌های بهداشتی در مورد شیوع ویروس کرونا، تجمع انتخاباتی خود را در اوکلاهما برگزار کرد و تنها چند روز پس از این مراسم چندین نفر از کمپین انتخاباتی وی به ویروس کرونا مبتلا شدند.

بر اساس این گزارش، طبق شواهد بدست آمده، در تجمع پیشین هنگام سخنرانی ترامپ در کمپین انتخاباتی اوکلاهما در یک سالن سرپوشیده 19 هزار نفری تنها 6 هزار و 200 نفر حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع انتخاباتی ترامپ لغو شد

تجمع انتخاباتی ترامپ لغو شد