مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 01:352020-07-10سياسي

طرح «رحله» به صورت مجازی برگزار می شود/ تغییر در زمان و محتوای طرح


دبیر طرح رحله از برگزاری طرح به صورت مجازی خبر داد و گفت: این طرح ویژه حفظ قرآن در اوقات فراغت تابستان است که امسال باتوجه به شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس طرح ملی رحله ویژه حفظ شبانه روزی قرآن در اوقات فراغت تابستان امسال به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

استقبال 368 نفر از طرح رحله در سال 99 حجت الاسلام هادی سیاری دبیر طرح رحله در گفت وگو با فارس با اشاره به برگزاری این طرح در سال 99 گفت: امسال در 14 مرکز نام نویسی انجام شد و مجموعا 368 نفر برای حضور در طرح نام نویسی کردند.

سیاری از کاهش داوطلبان طرح رحله درسال جاری خبر داد و گفت: میانگین استقبال از طرح تا سال گذشته حدود دو هزار نفر بود که این عدد امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین تبلیغات کمتر با کاهش قابل توجهی روبرو بود.

باتوجه به شیوع کرونا امکان تضمین سلامت شرکت کنندگان حتی در مناطق سفید هم وجود ندارد وی ادامه داد: از آنجایی بسیاری از خانواده ها دغدغه بیماری کرونا را داشتند و اینکه شرایط به قدری مبهم است که نمی توان مسئولیت سلامت افراد را حتی در مناطق کاملاً سفید تضمین کرد، از این رو به فکر این افتادیم که به دنبال راه دیگری برای برگزاری طرح افتادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «رحله» به صورت مجازی برگزار می شود/ تغییر در زمان و محتوای طرح

طرح «رحله» به صورت مجازی برگزار می شود/ تغییر در زمان و محتوای طرح