مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 19:352020-07-10اقتصادي

افزایش حقوق کارگران، برایشان گران تمام می شود


رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان با بیان اینکه روز به روز شکاف میان دستمزد کارگران و هزینه های زندگی آن ها بیشتر می شود، گفت: افزایش حقوق کارگران در حالی که تورم کنترل نشود، - ایسنا/خوزستان رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان با بیان اینکه روز به روز شکاف میان دستمزد کارگران و هزینه های زندگی آن ها بیشتر می شود، گفت: افزایش حقوق کارگران در حالی که تورم کنترل نشود، بی فایده است.

هوشنگ درویش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، همین که کارفرما حقوق و مزایای مصوب شده توسط شورای عالی کار را به کارگران بدهد باید خدا را شکر کرد.

وی با اشاره به اینکه شرایط زندگی کارگران روز به روز سخت تر می شود، افزود: راهی جز این نیست که کارگران در شرایط کنونی اقتصاد، این وضعیت را بپذیرند.

بسیاری از کارگران چندین ماه حقوق معوق دارند رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار خوزستان تصریح کرد: بسیاری از کارخانه ها و بخش های دیگری که به کارگران حقوق می دهند، در پرداخت همین حداقل حقوق و مزایای کارگران مانده اند و بسیاری از آن ها چندین ماه حقوق معوق دارند که باید به کارگران پرداخت کنند.

درویش گفت: با بالا رفتن تورم و به تبع آن افزایش قیمت محصولات در بازار، پرداخت حقوق به موقع به کارگران بسیار دشوار شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارگران، برایشان گران تمام می شود

افزایش حقوق کارگران، برایشان گران تمام می شود