مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 18:552020-07-10سياسي

مردم ایران تحت شدیدترین رژیم تحریم هاباویروس کروناجنگیده اند


مردم ایران تحت شدیدترین رژیم تحریم ها با ویروس کرونا جنگیده اند وخوشبختانه نظام درمان، سلامت و نیز اقتصاد ما در سخت ترین شرایط توانسته است این بحران را با موفقیت مهار کند.

- شریعتمداری گفت: مردم ایران تحت شدیدترین رژیم تحریم ها با ویروس کرونا جنگیده‌اند وخوشبختانه نظام درمان، سلامت و نیز اقتصاد ما در سخت‌ترین شرایط توانسته است این بحران را با موفقیت مهار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محمد شریعتمداری در اجلاس جهانی سازمان بین المللی کار با عنوان کووید 19 در دنیای کار که به صورت مجازی برگزار شد با بیان اینکه شیوع کرونا مجالی برای محک باور و اراده جامعه جهانی برای تعاون، نوعدوستی و عدالت خواهی بود، گفت: دنیا بداند مردم ایران در این ایام تحت شدیدترین رژیم تحریم‌ها با این ویروس جنگیده‌اند وخوشبختانه نظام درمان، سلامت و نیز اقتصاد ما در سخت‌ترین شرایط توانسته است این بحران را با موفقیت مهار کند.

وی افزود: با کدام اصل اخلاقی این موضوع قابل توجیه است که مسیر دسترسی یک ملت بویژه آسیب پذیر ترین اقشار یک جامعه مانند زنان، کارگران و کودکان به دارو و تجهیزات پزشکی به بهانه‌های واهی تحریم و مسدود شود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه ویروس کووید 19 نه فقط تاب‌آوری نظام‌های سلامت را، بلکه تاب‌آور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ایران تحت شدیدترین رژیم تحریم هاباویروس کروناجنگیده اند

مردم ایران تحت شدیدترین رژیم تحریم هاباویروس کروناجنگیده اند