مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 17:402020-07-10سياسي

ممنوعیت فعالیت مراکز تجمعی در نیشابور، فیروزه و زبرخان


فرماندار نیشابور از ممنوعیت فعالیت در تمامی مراکز تجمعی در نیشابور، فیروزه و زبرخان از فردا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قامتی در جلسه فوق العاده بررسی وضعیت کرونا در شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان در سالن دیالیز بیمارستان 22 بهمن اظهار کرد: همه باید در کنار هم با این ویروس منحوس مبارزه کنیم، اگر درک مشترکی از ویروس کرونا نداشته باشیم راه به جایی نخواهیم برد.

فرماندار نیشابور با بیان اینکه ما نمی توانیم تصمیماتی بگیریم که همه مسائل اعم از اقتصادی را کنار بگذاریم، ابراز کرد: در تمامی مراکز عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را شاهد بودیم و باید نظارت در شهرستان تقویت شود.

وی با اشاره به گلایه از عدم فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان اظهار کرد؛ 20 هزار صنف مجوزدار در نیشابور داریم، چرا فرهنگ سازی از طریق این اصناف در شهرستان انجام نمی گیرد؟ فرهنگ سازی تنها به حرف نیست.

وی خطاب به رؤسای اصناف و مسئولان شهرستان افزود: اگر توان انجام مصوبات را نداریم، جلسه برگزار نکنیم، فقط در چهار روز اخیر 16 فوتی در نیشابور داشته ایم این بدان معنی است که وضعیت هر روز بدتر از قبل است.

قامتی ادامه داد: هم اکنون چند نفر با کپسول اکسیژن در نیشابور زنده هستند و بحث کاملاً جدی است و هیچ چیز مهم تر از جان انسان ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فعالیت مراکز تجمعی در نیشابور، فیروزه و زبرخان

ممنوعیت فعالیت مراکز تجمعی در نیشابور، فیروزه و زبرخان