مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 17:152020-07-10بين الملل

ارتش سوریه حمله سنگین تروریست ها به شمال استان «اللاذقیه» را دفع کرد


ارتش سوریه با دفع حمله سنگین گروه های تروریستی وابسته به «جبهه النصره» به شمال استان «اللاذقیه» در شمال غرب سوریه آنها را متحمل تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واحدهایی از ارتش سوریه که در شمال استان اللاذقیه مستقر هستند، امروز یک حمله گسترده گروه های تروریستی را به برخی مواضع نظامی در شمال شهرک الربیعه دفع کرده و آنها را متحمل تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه(سانا ) به نقل از یک مقام نظامی این کشور خبر داد: حوالی ساعت نُه صبح امروز جمعه برخی گروه های تروریستی تحت حمایت نظام ترکیه دست به حمله گسترده ای به برخی مواضع نظامی ما در شمال شهرک الربیعه در شمال استان اللاذقیه زدند که در آن انواع مختلف سلاح های سبک و متوسط و  گلوله های خمپاره به کار گرفته بودند .

این منبع گفت: نیروهای فعال ما در منطقه این حمله را دفع و تروریست ها را متحمل تلفات سنگین جانی و تسلیحاتی کردند بدون اینکه خسارت به صفوف نیروهای خودمان وارد شود .

در شمل استان اللاذقیه گروه هایی تروریستی مستقر هستند که بیشترشان به گروهک جبهه النصره وابستگی دارند و حمایت نظامی و لجستیک از ترکیه دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه حمله سنگین تروریست ها به شمال استان «اللاذقیه» را دفع کرد

ارتش سوریه حمله سنگین تروریست ها به شمال استان «اللاذقیه» را دفع کرد