مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 13:352020-07-10پزشكي

یک متخصص: سالمندان در مقابل بیماری کرونا بسیار آسیب پذیر هستند


متخصص طب سالمندان شاغل در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بر لزوم مراقبت و توجه بیشتر به سالمندان در این روزها تاکید کرد و گفت: این افراد در مقابل بیماری کرونا بسیار آسیب‌پذیر هستند.

دکتر سعید ایزدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: تخصص طب سالمندی از رشته های نوین پزشکی است که به صورت اختصاصی بر سالمندان و بیماری های دوران پیری متمرکز است.

او گفت: همانگونه که امروزه خانواده ها برای بیماری های اطفال فرزند خردسال خود را نزد متخصص اطفال می برند بهتر است برای بیماری های گوناگون دوران سالمندی نیز از خدمات متخصص سالمندان بهره ببرند.

وی در ادامه گفت: متخصص سالمندان با شناخت طیف وسیع بیماریها به شما کمک می کند تا دارویی با کمترین عارضه را برای شما تجویز کرده و از تداخلات دارویی شما جلوگیری نماید.

این پزشک طب سالمندان ادامه داد: متخصص سالمندان می تواند در خصوص بیماری‌های زیادی به سالمندان ( 60 سال به بالا) از جمله در بیماریهای اعصاب مثل فراموشی و پارکینسون و سکته های قلبی و مغزی، بیماری‌های داخلی سالمندان مثل تنظیم قند خون و چربی مشکلات تیروییدی، کلیوی قلبی ریوی در درمان دردهای مزمن مثل درد کمر، شانه، زانووپوکی استخوان و همچنین مشاوره دارویی تغذیه ای کمک کند ایزدی، سالمندان را در برابر بیماری کرونا بسیار آسیب پذیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متخصص: سالمندان در مقابل بیماری کرونا بسیار آسیب پذیر هستند

یک متخصص: سالمندان در مقابل بیماری کرونا بسیار آسیب پذیر هستند