مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-10سياسي

فلسطین همیشه مسئله اول اسلام است/ ایران محور مقاومت


امام جمعه موقت آرادان با بیان اینکه ایران نشان داده که فلسطین همیشه مسئله اول جهان اسلام است، گفت: موضع ایران سبب شده تا دشمن نتواند اذهان عمومی را از فلسطین منحرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی قدمی در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر، ضمن اشاره به ضرورت رعایت تقوای الهی به خصوص بین مسئولان، بیان کرد: مسئولان هر چه در جایگاه های بالاتر قرار بگیرند باید بیشتر از خود مراقبت کرده و بیشتر خداوند و روز قیامت را به یاد بیاورند، ابراز کرد: اگر این افراد سقوط کنند بدتر از دیگران شکسته و چیزهای دیگری را هم در هم خواهند شکست که اعتماد، دیانت، امید مردم، معنویت جامعه و… در زمره این مسائل است.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید بیشتر مراقبت کنند چرا که جبران دیانت و اعتماد مردم هزینه بردار است، ابراز کرد: سیمای مسئولان نظام اسلامی باید سیمایی معنوی و زندگی شان باید زندگی سرشار از معنویت باشد.

تلاش دشمنان در انحراف اذهان عمومی امام جمعه موقت آرادان با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به سران جبهه مقاومت فلسطین تاکید کرد: این پیام دارای راهبردهای فروانی است که اولاً باید گفت این پیام اعلام حمایت مستقیم ایران انقلابی از فلسطین و آزادی این سرزمین مقدس است ثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطین همیشه مسئله اول اسلام است/ ایران محور مقاومت

فلسطین همیشه مسئله اول اسلام است/ ایران محور مقاومت