مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:352020-07-10سياسي

اصلاح طلبان به جای نامه نگاری به علت ضعف دولت از مردم عذرخواهی کنند


موسوی خویینی ها و اصلاح طلبان به جای نامه نگاری باید پاسخگوی عملکرد خود و دولت ضعیف فعلی بوده و به دلیل نابود کردن اقتصاد کشور از مردم عذرخواهی کنند.

- علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نامه اخیر محمد موسوی خویینی ها اظهار داشت: آقای موسوی خویینی ها فراموش کرده اند که چه کسی را برای ریاست جمهوری دوره یازدهم و دوازدهم به مردم معرفی کرده اند؟ او بهتر است در اقدامات سیاسی اش جستجویی انجام دهد و ببیند که چه نقشی در وضعیت فعلی کشور داشته است؟ وی افزود: موسوی خویینی ها نقش مستقیمی در بسیاری از التهابات و افسارگسیختگی های فعلی کشور دارد.

  عضو هیأت رییسه مجلس تصریح کرد: در کلاس های درس موسوی خویینی ها رییس گروهک فرقان حاضر بوده است که منجر به ترور و شهادت آیت الله مطهری شد.

  سلیمی گفت: موسوی خویینی ها بهتر است به جای ارائه آدرس غلط دادن، مسئولیت لطماتی که به کشور از سوی او و حسن روحانی که از سوی او مورد حمایت قرار گرفته است را بپذیرد.

  وی با بیان اینکه ای کاش آقای موسوی خویینی ها کمی مسئولیت پذیر بوده و از مردم عذرخواهی می کرد، گفت: موسوی خویینی ها به جای عذرخواهی از مردم راه فرار را در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان به جای نامه نگاری به علت ضعف دولت از مردم عذرخواهی کنند

اصلاح طلبان به جای نامه نگاری به علت ضعف دولت از مردم عذرخواهی کنند