مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:302020-07-10سياسي

دهیاران مانع زمین خواری و کوه خواری متجاوزان شوند


نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد که، با توجه به قرار داشتن دهیاری ها در روستاها و دارا بودن روستاها از طبیعت، منابع طبیعی و جنگل های مناسب، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد که، با توجه به قرار داشتن دهیاری ها در روستاها و دارا بودن روستاها از طبیعت، منابع طبیعی و جنگل های مناسب، دهیاری ها، باید بهترین پاسدار این موهبت های خداوند باشند و جلوی زمین خواران و متجاوزان منابع طبیعی بگیرند.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه در ساری، با بیان اینکه امر به معروف بهترین کاری است که می توان دیگران را به آن وا داشت، اظهار کرد: در حال حاضر سفارش به توصیه های بهداشتی صادره از ستاد ملی مبارزه با کرونا، یکی از بهترین امرهای به خوبی است.

وی با اشاره به سالروز تهاجم به مسجد گوهرشاد و صحن مطهر امام رضا(ع)، تصریح کرد: تجمع مردمی و اعتراض به کشف حجاب، یکی از کارهای خوب مردمی بود که در آن زمان صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز همه ما مسئول هستیم تا نسبت به فریب کشف حجاب دشمنان مان که برخی افراد ناآگاه در داخل نیز گرفتار این موضوع شدند هوشیار باشیم، تصریح کرد: حجاب و عفاف سفارش شهدا است و بسیاری از شهدا در وصیت نامه شان به آن سفارش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران مانع زمین خواری و کوه خواری متجاوزان شوند

دهیاران مانع زمین خواری و کوه خواری متجاوزان شوند