مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-10سياسي

ایستادگی مردم در برابر عناصر دورو/دولت در برابر مجلس پاسخگو باشد


امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه مردم با وجود همه مشکلات در برابر عناصر دورو ایستاده اند گفت: دولت در برابر مجلس پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه عفت و پوشش برای مرد و زن لازم و واجب است اظهار داشت: شیوه حجاب در زن و مرد متفاوت است به گونه ای که پوشش در خانم ها باید به نحوی باشد که تمام بدن را پوشانده و از هرگونه جلب توجه نامحرم دور باشد.

محمودی با اشاره به روز شهرداری ها افزود: به همین مناسبت شورای شهر گزارشی از عملکرد شهرداری داشتند که ضمن تشکر از خدمات و زحمات این عزیزان در شورا و شهرداری ذکر چند نکته در خصوص فضاسازی اطراف مسجد جامع و احداث این پارک قابل ذکر است که اول نورپردازی مسجد جامع است که باید تسریع شود و همچنین نورپردازی برج علاالدین که به زیبایی شهر کمک می کند که البته در این مهم قطعاً باید میراث فرهنگی کنار شهرداری فعال باشد.

وی در خصوص فرهنگ پارک نشینی مردم گفت: در این زمینه نیاز به فرهنگ سازی هستیم چرا که پارک جای قلیان کشیدن و خدای نکرده اتراق معتادان و بعضاً ناهنجاری های اخلاقی نیست من از عزیزان به جد درخواست دارند که زمان احداث پارک برای مدیریت آن به عنوان یک موضوع فرهنگی به طور جدی برنامه ریزی کنند و نکته دیگر لز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی مردم در برابر عناصر دورو/دولت در برابر مجلس پاسخگو باشد

ایستادگی مردم در برابر عناصر دورو/دولت در برابر مجلس پاسخگو باشد