مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 08:252020-07-10سياسي

شیطنت رسانه ای، انفجاری در کار نبود!


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: خبری مبنی بر صدای انفجار در استان البرز واقعیت ندارد و کذب است، با افرادی که به شایعات دامن می زنند برخورد خواهد شد.

- محمدرضا جهانشاهلو، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: هیچ صدای انفجاری در استان البرز به گوش نرسیده است.

وی اضافه کرد: آنچه به عنوان توضیحات استانداری البرز درمورد صدای مهیب در گرمدره، در رسانه ها منتشر شده، مربوط به شهریور 1397 است و هیچ انفجار در استان البرز رخ نداده است و خبر منتشر شده نیز شایعه می باشد.

جهانشاهلو در ادامه با تأکید بر اینکه نقل قول هایی از شهردار سابق گرمدره که فوت کرده است در رسانه های معاند منتشر شده است، اظهار کرد: نقل قولی از مدیرکل وقت امنیتی استانداری که دو سال گذشته به دلیل پایان مأموریت استان را ترک کرده است، در فضای مجازی و برخی رسانه ها به اشتباه منتشر شده است که این مباحث توسط استانداری تکذیب می شود.

این مقام مسؤول در پایان با بیان اینکه در این برهه از زمان نیازمند همدلی بیشتر میان اقشار مردمی هستیم، افزود: رسانه ها در رابطه با انتشار اخبار با دقت عمل بیشتری رفتار کنند، با افرادی که به شایعه دامن می زنند برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیطنت رسانه ای، انفجاری در کار نبود!

شیطنت رسانه ای، انفجاری در کار نبود!