مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-10اقتصادي

دستوالعملی برای افزایش مبلغ وام های دانشجویی نداشتیم


مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه افزایشی در مبلغ وام های دانشجویی نداشتیم، گفت: به طور کلی امسال دستوالعمل جدیدی برای افزایش مبلغ وام های دانشجویی نداشته ایم.

- مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه افزایشی در مبلغ وام های دانشجویی نداشتیم، گفت: به طور کلی امسال دستوالعمل جدیدی برای افزایش مبلغ وام های دانشجویی نداشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید رضا مقامی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه سه میلیارد تومان از طرف صندوق رفاه به منظور پرداخت تسهیلات 1898 دانشجو پرداخت شده است، گفت : امسال 755 نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با بخش های مختلف دانشگاه همکاری داشته اند که در مجموع 181 هزار و 277 ساعت کارکرد داشته اند.

وی همچنین در خصوص چگونگی تخصیص وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: در نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان از طرف صندوق رفاه به منظور پرداخت تسهیلات به غیر از تسهیلات تغذیه به 1898 دانشجو اختصاص داده شد.

همچنین 300 وام تغذیه نیز به زودی به دانشجویان متقاضی پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق جدول زمان بندی از تاریخ 15 بهمن ماه سال گذشته، دانشجویان متقاضی وام با مراجعه به پورتال و تکمیل تقاضانامه و مدارک، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستوالعملی برای افزایش مبلغ وام های دانشجویی نداشتیم

دستوالعملی برای افزایش مبلغ وام های دانشجویی نداشتیم