مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:552020-07-10دانش

فراخواندن تمام کارورزان پزشکی به بیمارستان های خوزستان تصمیمی غلط است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نامه ای خطاب به اعضای ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان (غلامرضا شریعتی، - کارورزان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز در نامه ای خطاب به ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان اعلام کردند: فراخواندن تمام کارورزان پزشکی به بیمارستان ها مورد اعتراض ما بوده و خواستار اصلاح وضعیت حضورمان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارورزان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در نامه ای خطاب به اعضای ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان (غلامرضا شریعتی، ریاست ستاد و فرهاد ابول نژادیان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز) نوشتند: فراخواندن تمام کارورزان پزشکی به بیمارستان ها موجب اعتراض ما است و خواستار اصلاح وضعیت حضور خود در بیمارستان ها هستیم.

در این نامه آمده است:همانگونه که مستحضرید بیش از 4 ماه از شروع بحران کرونا در کشور و استان می گذرد، بحرانی که تا به امروز نیز ادامه داشته و حال که این نامه را نگارش می کنیم، استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

در پیشگاه خداوند و مردم شریف خوزستان مفتخریم طی این 4 ماه در تک تک روز های این بحران کادر درمانی به خصوص کارورزان پزشکی شرافتمندانه پای کار ماندیم و جان و سلامت خود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخواندن تمام کارورزان پزشکی به بیمارستان های خوزستان تصمیمی غلط است

فراخواندن تمام کارورزان پزشکی به بیمارستان های خوزستان تصمیمی غلط است