مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-10سياسي

هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است


مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر شبکه برق کشور کاملا پایدار است و هیچگونه مشکلی برای تامین برق شهر قدس و غرب تهران وجود ندارد.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در حال حاضر شبکه برق کشور کاملا پایدار است و هیچگونه مشکلی برای تامین برق شهر قدس و غرب تهران وجود ندارد.

میثم جعفرزاده در گفت و گوبا ایسنا، با بیان اینکه در ساعتی که اعلام شد انفجار رخ داده است هیچ گونه قطعی برقی در کشور نداشتیم و فقط در ساعت 1 بامداد یعنی قبل از انتشار خبر انفجار یک قطعی گذرا سمت شهر قدس اتفاق افتاد که ارتباطی با این مساله نداشت.

وی با بیان اینکه این خاموشی کاملا عادی بود و ظرف چند دقیقه به طور کامل برطرف شد، تاکید کرد: زمانی که گفته شد انفجار صورت گرفته هیچ گونه قطعی برق در شبکه وجود نداشت و اکنون نیز شبکه کاملا نرمال است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با تاکید بر اینکه در حال حاضر شبکه برق تهران بدون هیچ مشکلی مشغول به کار است، تصریح کرد: اخبار منتشر شده در این رابطه هیچ ارتباطی با بخش برق ندارد و در این حوزه شرایط کاملا نرمال است.

جعفرزاده با بیان اینکه خبر انفجار نیز تایید نشده و ابعاد این مساله مشخص نیست، گفت: این انفجار در هیچ کدام از تاسیسات برقی اتفاق نیاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است

هیچ انفجاری در تاسیسات برقی اتفاق نیفتاده است