مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-10سياسي

اولین آزمون استخدامی بعد از کرونا در قزوین برگزار شد


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: اولین آزمون استخدامی استان بعد از کرونا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط جهاد دانشگاهی برگزار شد.

- فرشاد پیله چی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: آزمون استخدامی سه گانه نهضت سواد آموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر امروز 20 تیر با ثبت نام 552 نفر داوطلب در آموزشکده فنی شهید بابایی قزوین برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد 130 نفر نیز در این آزمون غایب بودند؛ تصریح کرد: باتوجه به اینکه این آزمون، اولین آزمون حضوری بعد از کرونا است در برگزاری آن تمام پروتکل های بهداشتی تعریف شده توسط ستاد مقابله با کرونا رعایت شده است.

رییس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: امسال به خاطر کرونا فاصله صندلی های داوطلبان را نسبت به آزمون های دیگر دو برابر افزایش دادیم و تمام دانشجویان با ماسک در جلسه حاضر شدند، همچنین به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی پک بهداشتی و ماسک در اختیار داوطلبان قرار داده شد و به جای دو اثر انگشت، یک بار اثر انگشت از داوطلبان گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه شرکت کنندگان قبل از ورود به سالن با همکاری هلال احمر قزوین تب سنجی شدند، همچنین وضعیت شرکت کنندگان از لحاظ سرفه و عطسه نیز در سالن رصد شد، خوشبختانه مورد مشکوکی دیده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین آزمون استخدامی بعد از کرونا در قزوین برگزار شد

اولین آزمون استخدامی بعد از کرونا در قزوین برگزار شد