مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-10ورزشي

داستان چادری شدن 60 دانشجوی دانشگاه تبریز/ چادر فاطمی؛تاجی بر سرم


سمیرا یک دختردانشجوی ورزشکار است که دل خوشی از حجاب و چادر ندارد، قبول شدن در دانشگاه افسری اوج آرزوهایش است، مانند دختران جوان مانتوهای شیک و مجلسی می پوشید و به اصطلاح خوش پوش و شیک پوش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از تبریز- معصومه درخشان: واحدهای فرهنگی و دانشجویی  دانشگاه ها به عنوان متولیان فرهنگی در محیط علمی و آکادمیک رسیدگی به دغدغه های فکری و فرهنگی دانشجویان را باید به عنوان یک مطالبه اصلی  پیگیری کنند.

موضوعات فرهنگی زیادی در دانشگاه ها وجود دارند که متاسفانه در برخی موارد شاهد هستیم که در غفلت نهادهای نظارتی دانشجویی مورد بی مهری قرار می گیرند.

قطعا انجام طرح ها و برنامه های فرهنگی در طول سال یکی از راهکارهای مقابله با تهدیدات فرهنگی در محیط های دانشگاهی و دانشجویی است.

حسین کاظمی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برنامه های فرهنگی دانشگاه تبریز گفت: موضوعات فرهنگی در دانشگاه تبریز در قالب ها و محورهای مختلف انجام می شود که از جمله آنها می توان به انتشار نشریه، کرسی های آزاداندیشی با موضوع حجاب اجباری ، دوستی های قبل از ازدواج در فضای مجازی، برگزاری جشنواره و کرسی های آزاداندیشی به مدت یک ماه برگزار می شود و سپس این بحث ها به سمت عقلانیت و با افزایش کیفیت بیشتری ادامه پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان چادری شدن 60 دانشجوی دانشگاه تبریز/ چادر فاطمی؛تاجی بر سرم

داستان چادری شدن 60 دانشجوی دانشگاه تبریز/ چادر فاطمی؛تاجی بر سرم