مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-10اجتماعي

حفاری یک سمت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه مرداد ماه به پایان می رسد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت مطلوب مراحل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه گفت: بر اساس گزارشات ارسالی لحظاتی پیش دستگاه حفاری TBM از سمت ورودی تونل انتقال سدکانی سیب به دریاچه ارومیه پس از حفاری حدود 12/5 کیلومتر با موفقیت و با دقت بسیار بالا وارد شفت شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت مطلوب مراحل انتقال آب از سد کانی سیب به دریاچه ارومیه گفت: بر اساس گزارشات ارسالی لحظاتی پیش دستگاه حفاری TBM از سمت ورودی تونل انتقال سدکانی سیب به دریاچه ارومیه پس از حفاری حدود 12/5 کیلومتر با موفقیت و با دقت بسیار بالا وارد شفت شد.

  محمدمهدی شهریاری 19 تیرماه در بازدید از تونل انتقال بابیان اینکه شفت ایجاد شده در عمق 80 متری محلی برای اورهال دستگاه حفاری TBM است،گفت: رسیدن به این نقطه از نظر تدقیق مسیر و دقت حفاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که طبق برنامه زمانبندی با حفاری 1900 متر باقیمانده کل حفاری از سمت ورودی تونل به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: از سمت خروجی هم صرفا 300 متر باقی مانده که دستگاه TBM دوم تا پایان مرداد عملیات حفاری را به اتمام خواهد رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهریاری ابراز امیدواری کرد با پایان کامل عملیات حفاری، تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه دی ماه به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری یک سمت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه مرداد ماه به پایان می رسد

حفاری یک سمت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه مرداد ماه به پایان می رسد