مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-10سياسي

ابعاد زیادی از 8 سال دفاع مقدس هنوز روشن نشده است


باید لایه ها و ابعاد 8 سال دفاع مقدس، برای جوانان عزیز به عنوان یک سرمایه قابل بهره برداری برای آینده به خوبی تفهیم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست صمیمی امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با جمعی از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس ارتش از نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی در ستاد ارتش برگزار شد.

سرلشکر موسوی در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس گنجینه بی مانند سال هایی است که طی آن رزمندگان پرشور میهن اسلامی مان حماسه ای فراموش ناشدنی خلق کردند و عزت ایران عزیز را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در این کارزار بی مثال، کارنامه ای ارزشمند از خود به یادگار گذاشت تا پایندگان و آیندگان با استفاده از این تجارب راه مقاومت تا پبروزی کامل را ادامه دهند.

فرمانده کل ارتش، اظهار داشت: اکنون که چهلمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی است، نقش ارزشمند راویان دفاع مقدس در انتقال مفاهیم این گنج بی بدیل و حدیث این دلاورمردی ها به نسل های آینده، ضرورت بیشتری یافته است.

سرلشکر موسوی در ادامه با تاکید بر لزوم دادن آدرس درست به آیندگان در خصوص دفاع مقدس و رشادت ها و ایثارگری های انجام شده، خاطرنشان کرد: ناگفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد زیادی از 8 سال دفاع مقدس هنوز روشن نشده است

ابعاد زیادی از 8 سال دفاع مقدس هنوز روشن نشده است