مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-10بين الملل

پومپئو: گزارش سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی فریبنده بود/ آن را رد می کنیم


ما گزارش ساختگی گزارشگر ویژه سازمان ملل را درباره کشتارهای انجام شده از طریق پهپادهای مسلح در مورد سردار سلیمانی را رد می کنیم.

- وزیر امور خارجه آمریکا از گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نقض قوانین بین‌المللی از سوی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی به خشم آمده و سعی کرد باری دیگر این اقدام تروریستی را توجیه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر درباره نقض قوانین بین‌المللی از سوی آمریکا با اقدام به شهادت رساندن سردار شهید قاسم سلیمانی طی حمله‌ای پهپادی در عراق در پیامی توییتری نوشت: ما گزارش ساختگی گزارشگر ویژه سازمان ملل را درباره کشتارهای انجام شده از طریق پهپادهای مسلح در مورد سردار سلیمانی را رد می کنیم.

آمریکا در زمینه اصول قوانین بین‌المللی برای این حمله شفاف عمل کرده است و همواره در راستای حفاظت از آمریکا اقدام خواهد کرد.

ادعاهای پمپئو در توجیه اقدام تروریستی دولت کشورش در به شهادت رساندن سردار شهید سلیمانی در پی این مطرح می‌شود که انی‌یس کالامار گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در گزارشی با تاکید بر اینکه ترور سردار شهید سلیمانی و 9 تن دیگر از همراهانش تخطی از قوانین بین المللی بوده، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پومپئو: گزارش سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی فریبنده بود/ آن را رد می کنیم

پومپئو: گزارش سازمان ملل درباره ترور سردار سلیمانی فریبنده بود/ آن را رد می کنیم