مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-10اقتصادي

500 هزار گوشی همراه معطل در گمرک را آزاد کنید/ وقفه 3 ماهه در ترخیص موبایل


رییس هیأت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل با بیان اینکه 500 هزار گوشی همراه از ابتدای سال تا کنون در گمرک آزاده نشده است، گفت: با توجه به اوضاع نابسامان وضعیت بازار موبایل و برای تأمین نیاز مردم باید هرچه سریع تر تلفن های همراه انبار شده در گمرک آزاد شود.

- حسین غروی رام رییس هیأت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه بیش از 3 ماه از انبار شدن 500 هزار تلفن همراه در گمرک می گذرد، گفت: در حال حاضر منابع ارزی کشور محدود است اما برای بازگشت وضعیت بازار موبایل و همچنین تأمین نیاز مردم باید برای آزادسازی تلفن های همراه معطل مانده در گمرک ارز اختصاص داده شود.

* 86 درصد تلفن های همراه موجود در گمرک با قیمت زیر 300 یورو هستند وی افزود: 86 درصد تلفن های همراه موجود در گمرک با قیمت زیر 300 یورو هستند و 14 درصد دیگر این تلفن های همراه بالای 300 یورو هستند که باید برای تأمین نیاز مردم بانک مرکزی نسبت به اختصاص ارز مورد نیاز اقدام کند.

  *سال 98 نزدیک به 3.

2 میلیون دستگاه تلفن به صورت تجاری و مسافری وارد کشور شد رییس هیأت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل با اشاره به انتشار خبری مبنی بر افزایش واردات تلفن همراه در سه ماهه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته تصریح کرد: در سه ماهه ابتدای سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار گوشی همراه معطل در گمرک را آزاد کنید/ وقفه 3 ماهه در ترخیص موبایل

500 هزار گوشی همراه معطل در گمرک را آزاد کنید/ وقفه 3 ماهه در ترخیص موبایل