مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-10اقتصادي

کرونا در پمپ بنزین ها جا خوش کرده است


یکی از مواردی که در مدت شیوع ویروس کرونا در پمپ بنزین ها به چشم می خورد بنرهای عدم دریافت وجه نقد و درخواست از متقاضیان سوخت برای پرداخت غیر نقدی هزینه سوخت است اما بازهم بسته های اسکناس در دستان اپراتورها رخ نمایی می کند.

- از زمان شیوع ویروس کرونا پمپ بنزین ها به دلیل تردد مردم یکی از مکانهای پر خطر شناخته شده و علیرغم راهکارهای در نظر گرفته شده همچنان شاهد جولان این ویروس در پمپ بنزین ها هستیم.

به گزار ش ایسنا، یکی از راهکارهای مقابله با کرونا تجهیز پمپ بنزین ها به دستکش های یکبار مصرف، مواد ضدعفونی کننده و سوخت گیری توسط اپراتورها بود، اما علیرغم این اقدامات بعضا دیده می شود که پمپ بنزین ها چندان این مساله را جدی نگرفته اند و حتی متقاضیان سوخت نیز تمایل چندانی ندارند که مسوولیت سوخت گیری را به اپراتورهای جایگاه ها واگذار کنند.

البته مشاهدات عینی از چندین جایگاه سوخت نشان می دهد که اپراتور جایگاه ها مخالفتی برای انجام فرایند سوخت گیری خودرو های متقاضی ندارند اما به دلیل عدم اطمینان و یا عدم آگاهی، افراد بعضا بدون در اختیار داشتن وسایل مناسب بهداشتی همچون ماسک و دستکش اقدام به سوختگیری می کنند.

علاوه بر این یکی از مواردی که در مدت شیوع ویروس کرونا در پمپ بنزین ها به چشم می خورد بنرهای عدم دریافت وجه نقد و درخواست از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در پمپ بنزین ها جا خوش کرده است

کرونا در پمپ بنزین ها جا خوش کرده است