مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 02:402020-07-09سياسي

سرلشکر باقری: پاسخ ما به یاوه گویی های آمریکا ادامه دارد


توافقنامه همکاری ایران و سوریه در زمینه های امنیتی و نظامی در دیدار رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع سوریه امضا شد.

- با امضای توافقنامه همکاری ایران و سوریه در زمینه نظامی و امنیتی سرلشکر باقری: پاسخ ما به یاوه گویی های آمریکا ادامه دارد توافقنامه همکاری ایران و سوریه در زمینه های امنیتی و نظامی در دیدار رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع سوریه امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سفر به سوریه با علی ایوب، وزیر دفاع این کشور دیدار و طرفین در زمینه گسترش همکاری های نظامی توافقنامه امضا کردند.

بر اساس این گزارش؛ توافق نامه همکاری ایران و سوریه بر گسترش همکاری های نظامی و امنیتی در زمینه فعالیت نیروهای مسلح و ادامه هماهنگی ها تأکید دارد.

در گفت وگوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع سوریه دو طرف اوضاع سوریه را مورد بررسی قرار دادند و برضرورت خروج نیروهای بیگانه ای که به صورت غیرقانونی وارد این کشور شدند تاکید کردند.

سرلشکر باقری در این دیدار با تاکید بر اینکه سامانه های پدافند هوایی سوریه را در راستای تحکیم همکاری های نظامی میان دو کشور، تقویت خواهیم کرد،گفت: ترکیه کمی در اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: پاسخ ما به یاوه گویی های آمریکا ادامه دارد

سرلشکر باقری: پاسخ ما به یاوه گویی های آمریکا ادامه دارد