مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 02:352020-07-09سياسي

903/ شهید سعید کاهویی همدانی: راه امام خمینی راه خدمت به خلق است


شهید سعید کاهویی همدانی در وصیت نامه خود آورده است: ای امت حزب الله بدانید که امام ما نایب امام زمان است و هر چه بگوید حرف حق است، بدانید راه امام راه خدمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان،  شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهید سعید کاهویی همدانی: بسم الله الرحمن الرحیم با درود و سلام خدمت حضرت مهدی یگانه منجی عالم بشریت و نجات دهنده تمام مستضعفین جهان و با درود و سلام خدمت پیر جماران امام عزیز و با درود و سلام خدمت تمام شهدای اسلام از اول تاکنون و با درود و سلام به تمام اسرای جنگ تحمیلی و با آرزوی شفای عاجل برای تمام مجروحین و جانبازان انقلاب اسلامی.

 خداوندا تو خود شاهد باش که من بنده کوچک و خوار فقط برای یاری کردن دین تو قدم به جبهه گذاشتم و این راه را شناختم و قدم بر آن گذاشتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

903/ شهید سعید کاهویی همدانی: راه امام خمینی راه خدمت به خلق است

903/ شهید سعید کاهویی همدانی: راه امام خمینی راه خدمت به خلق است