مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 02:302020-07-09فرهنگي

فیلم میلیاردی باید روی پرده اکران شود/ سینماآنلاین سود مالی دارد؟


مسعود اطیابی معتقد است بازگشت سرمایه فیلم های میلیاردی در اکران آنلاین ممکن نیست و برای این بستر اکران باید فیلم و سریال هایی متناسب تولید شود.

- مسعود اطیابی تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قرار بود فیلم سینمایی تگزاس 3 در خارج از کشور ساخته شود، گفت: تگزاس 3 قرار بود در برزیل ساخته شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان این کار وجود ندارد، به همین دلیل منتظر هستیم شرایط مناسب شود تا بتوانیم راهی برای ساخت این فیلم پیدا کنیم.

وی درباره دیگر آثار سینمایی اش هم توضیح داد: 2 فیلم سینمایی انفرادی و دینامیت را آماده اکران دارم که متاسفانه شرایط فعلی شرایط مناسبی برای نمایش این فیلم ها نیست و برای اکران هم منتظر بهبود شرایط هستیم.

این کارگردان سینما تاکید کرد: البته برای دینامیت فعلاً منتظر هستیم تا پروانه نمایش صادر شود تا بعد ببینیم می توان این فیلم را اکران کرد یا خیر.

وی با اشاره به اینکه این روزها برخی از فیلم ها اکران آنلاین می شوند، توضیح داد: انفرادی و دینامیت هیچکدام مناسب اکران اینترنتی نیستند و باید در سینماها روی پرده بروند.

البته با توجه به اینکه ایام محرم و صفر هم نزدیک هستند نمایش فیلم ها محدودتر خواهد شد و به احتمال بسیار این فیلم ها بعد از پایان محرم و صفر روی پرده سینما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم میلیاردی باید روی پرده اکران شود/ سینماآنلاین سود مالی دارد؟

فیلم میلیاردی باید روی پرده اکران شود/ سینماآنلاین سود مالی دارد؟