مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 19:252020-07-09سياسي

کارورزان پزشکی اهواز در نامه ای به استاندار: مسؤولیت جان ما با شما است


کارورزان پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز در نامه ای به رییس ستاد کرونای استان خوزستان، خواستار اصلاح وضعیت حضور خود در بیمارستان ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کارورزان پزشکی دانشگاه جندی شاپور در نامه ای به ستاد کرونای استان خوزستان خواستار اصلاح وضعیت حضور خود در بیمارستان ها شدند.

متن این نامه به این شرح است: ریاست محترم ستاد کرونا خوزستان جناب آقای دکتر شریعتی اعضای محترم ستاد سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز جناب اقای دکتر ابول نژادیان سلام علیکم همانگونه که مستحضرید بیش از 4 ماه از شروع بحران کرونا در کشور و استان میگذرد ،بحرانی که تا به امروز نیز ادامه داشته و حال که این نامه را نگارش میکنیم  استان خوزستان در وضعیت قرمز قرار دارد.

در پیشگاه خداوند و مردم شریف خوزستان مفتخریم طی این 4 ماه در تک تک روزهای این بحران کادر درمانی به خصوص کارورزان پزشکی شرافتمندانه پای کار ماندیم و جان و سلامت خود و خانوادهایمان  را فدای ملت و مردم کشور و استان خوزستان کردیم و هیچکس تاکید میکنیم هیچکس هیچ بخشی را خالی نکرد هیچ کشیکی بدون اینترن  نماند و این سند افتخار ما بعد از 4 ماه سخت و طاقت فرساست که تا به امروز هم ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارورزان پزشکی اهواز در نامه ای به استاندار: مسؤولیت جان ما با شما است

کارورزان پزشکی اهواز در نامه ای به استاندار: مسؤولیت جان ما با شما است