مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-09اقتصادي

آمریکا با برخورد سیاسی در بحران کرونا مردود شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شریعتمداری در این نشست تصریح کرد: با کدام اصل اخلاقی این موضوع قابل توجیه است که مسیر دسترسی یک ملت بویژه آسیب پذیر ترین اقشار یک جامعه مانندزنان، - محمد شریعتمداری در اجلاس جهانی سازمان بین المللی کار گفت: یکی از دولت هایی که با شیوع ویروس یکجانبه گرایی در جهان در این آزمون نمره نا مناسبی گرفت دولت آمریکا بود که با برخورد سیاسی با این بحران عملاً مردود شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شریعتمداری در این نشست تصریح کرد: با کدام اصل اخلاقی این موضوع قابل توجیه است که مسیر دسترسی یک ملت بویژه آسیب پذیر ترین اقشار یک جامعه مانندزنان، کارگران و کودکان به دارو و تجهیزات پزشکی به بهانه های واهی تحریم و مسدود شود.

دنیا بداند مردم ایران در این ایام تحت شدیدترین رژیم تحریم ها با این ویروس جنگیده اند وخوشبختانه نظام درمان، سلامت و نیز اقتصاد ما در سخت ترین شرایط توانسته است این بحران را با موفقیت مهار کند.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بااشاره به اینکه ویروس کووید 19 نه فقط تاب آوری نظام های سلامت را، بلکه تاب آوری نظام های اقتصادی- اجتماعی همه کشور ها را بدون تبعیض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا با برخورد سیاسی در بحران کرونا مردود شد

آمریکا با برخورد سیاسی در بحران کرونا مردود شد