مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 14:252020-07-09سياسي

از غسل و تدفین در کرونا تا فعالیت فرهنگی در سواحل + فیلم و عکس


محمدرضا کاظم پور  240 هیأت مذهبی برای مقابله کرونا در موج نخست این بیماری از اسفندماه در استان مازندران در قالب گروه های جهادی که کار غسل و کفن و تدفین، کمک به نیروهای درمانی و دوخت ماسک و لباس های پزشکی، کمک مومنانه فعالیت داشتند.

در بین این گروه های جهادی شاهد حضور طلبه ها در قالب گروه های فرهنگی در سواحل استان هم هستیم چرا که با وجود اعلام در خانه ماندن باز هم مسافران راهی شمال و طبیعتا در فصل گرم در سواحل حضور دارند؛ در این شرایط نیز آنها از کار فرهنگی در سواحل نیز غافل نشدند و سعی کردند در رویه های مختلف در کنار مردم باشند.

به سراغ  یک گروه گروه تبلیغاتی بقیه الله رفتیم که چند سالی است در ساحل مازندران کارهای فرهنگی انجام می دهند؛  حجت الاسلام سیدمرتضی پورعلی دارای مدرک کارشناسی ارشد دانشگاه قم و سطح چهارم حوزه علمیه قم با 31 سال سن سرپرست این گروه است که درباره فعالیت این گروه از سال 94 تاکنون توضیحاتی می دهد.

فارس: به عنوان سوال نخست در دوران اوج کرونا هم فعالیت داشتید و  فعالیت شما به چه صورت بوده است؟ پورعلی: فعالیت ما در دوران کرونا در دو بخش خدمات کرونایی و ایجاد نشاط در میان خانواده ها صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غسل و تدفین در کرونا تا فعالیت فرهنگی در سواحل + فیلم و عکس

از غسل و تدفین در کرونا تا فعالیت فرهنگی در سواحل + فیلم و عکس