مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-09بين الملل

جزییات دیدار رییس ستاد کل نیروهای ایران با رییس جمهور سوریه


در این دیدار رییس جمهور سوریه، امضای تفاهم نامه همکاری نظامی و فنی بین دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت که این تفاهم نامه سطح روابط راهبردی ایران و سوریه را نشان می دهد و نتیجه سال ها اقدام مشترک و همکاری برای مقابله با جنگ تروریسم علیه سوریه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رییس جمهور سوریه در دمشق دیدار و در مورد همکاری های دوجانبه رایزنی کرد.

سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بشار الاسد رییس جمهوری سوریه در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.

دفتر ریاست جمهوری سوریه امروز پنجشنبه اعلام کرد که بشار اسد امروز از رییس ستاد کل نیروهای ایران و هیأت همراه او استقبال کرده است.

رییس جمهور سوریه طی این دیدار از نتایج نشست های دوجانبه بین دمشق و تهران و امضای تفاهم نامه همکاری نظامی و فنی بین دو کشور ابراز خرسندی کرد و گفت که این تفاهم نامه سطح روابط راهبردی ایران و سوریه را نشان می دهد و نتیجه سال ها اقدام مشترک و همکاری برای مقابله با جنگ تروریسم علیه سوریه است.

بر اساس بیانیه دفتر ریاست جمهوری سوریه، سرلشکر باقری در این دیدار بر اهمیت و اهتمامی که ایران به تداوم تقویت روابط دوجانبه بین دو ملت دوست و برادر در همه زمینه ها می دهد، تأکید کرد و گفت که این مسئله به نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دیدار رییس ستاد کل نیروهای ایران با رییس جمهور سوریه

جزییات دیدار رییس ستاد کل نیروهای ایران با رییس جمهور سوریه