مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 13:102020-07-09سياسي

اگر سیستم دولتی کاملا منسجم پای کار کشور نبود، آمار فوتی ها چندین برابر بود


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اگر سیستم دولتی کاملا منسجم پای کار کشور نبود، با همه تحریم ها آمار فوتی ها چندین برابر بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اگر سیستم دولتی کاملا منسجم پای کار کشور نبود، با همه تحریم ها آمار فوتی ها چندین برابر بود.

محمد حسین صومی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، پنجشنبه نوزدهم تیر ماه در جشنواره شهید مطهری و تجلیل از فرایندهای نمونه کشوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، اظهار کرد: از تمامی کسانی که در سنگر مبارزه با کرونا جان باختند و در بین ما نیستند و در مسیر سعادت جامعه بشری تلاش می کنند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و در راه مبارزه با کرونا تلاش می کنند، قدردانی می کنم.

وی از تلاش های معاونت آموزشی برای بهبود آموزش قدردانی کرد و با اشاره به وجه تسمیه جشنواره شهید مطهری، گفت: با نگاهی به زندگی این شهید بزرگوار متوجه می شویم که او انسانی بود که بسیاری از مسایل زندگی را درست فهمیده و کم توقع بود.

وی بیان کرد: کرامت با تعظیم دیگران اتفاق نمی افتد، بلکه با دانایی، توانایی و توقع کم، محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صومی با بیان اینکه دانشگاه مکانی برای تربیت بهترین سرمایه های پویای جامعه است، اظهار کرد: دانشجویان نیازمند تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر سیستم دولتی کاملا منسجم پای کار کشور نبود، آمار فوتی ها چندین برابر بود

اگر سیستم دولتی کاملا منسجم پای کار کشور نبود، آمار فوتی ها چندین برابر بود