مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-09سياسي

سکونت 20 درصد مددجویان خراسان شمالی در بجنورد / رشد حاشیه نشینی نگران کننده است


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی رشد حاشیه نشینی در بجنورد و شیروان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: 20 درصد خانوارهای مددجویان استان در بجنورد ساکن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد  بر لزوم هماهنگی لازم بین کمیته امداد و سپاه و بسیج جهت، هم افزایی و اثربخشی بیشتر اقدامات در استان با توجه به گستره محرومیت و تسریع درروند اجرای طرح های محرومیت زدایی تأکید کرد.

وی بابیان اینکه اکنون 20 درصد خانوارهای استان خراسان شمالی تحت حمایت این نهاد قرار دارند، اظهار کرد:  این در حالی است که  20 درصد از کل جمعیت خانوارهای مددجو خاصه در شهرستان بجنورد ساکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با انتقاد از رشد حاشیه نشینی در استان نسبت به اجرای تمهیدات لازم در پیشگیری از این معضل تأکید کرد و گفت: وضعیت رشد حاشیه نشینی در شهرستان های بجنورد و شیروان نگران کننده است.

الهی راد راه پیشگیری از این معضل را توسعه ساخت مسکن ارزان  قیمت عنوان و تصریح کرد: در این بخش استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و مراکز نیکوکاری می توانند راه گشا باشد.

وی ارتقاء طرح و برنامه های ویژه معیشت مددجویان را ضروری برشمرد  و توسعه مشاغل خرد و خانگی برای ساکنان مناطق روستایی را  بستری برای توانمندسازی اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکونت 20 درصد مددجویان خراسان شمالی در بجنورد / رشد حاشیه نشینی نگران کننده است

سکونت 20 درصد مددجویان خراسان شمالی در بجنورد / رشد حاشیه نشینی نگران کننده است