مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:502020-07-09اقتصادي

سهام پروژه های تکمیل شده قرارگاه خاتم در بورس عرضه می شود


فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: با هماهنگی دولت و مجلس، سهام طرح های تکمیل شده این قرارگاه در بورس عرضه می شود.

- گرگان- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: با هماهنگی دولت و مجلس، سهام طرح های تکمیل شده این قرارگاه در بورس عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر سعید محمد، بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی گرگان اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر کشور با آن دست به گریبان است، تامین منابع مالی برای طرح های عمرانی است.

وی افزود: در حال رایزنی و هماهنگی با دولت و مجلس بوده تا بتوانیم طرح های و پروژه هایی که ارزش اقتصادی مناسبی دارند را در فرابورس تعریف و پذیره نویسی کنیم.

محمد ادامه داد: این کار باعث شده که منابع مالی جذب شده و بعد از تکمیل پروژه ها به صورت شرکت سهامی عام در بورس تعریف شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا بیان کرد: پذیره نویسی مردم در فرابورس و استفاده از آن در پروژه هایی که توجیه اقتصادی خوبی دارند سبب می شود تا چرخ پروژه های عمرانی را به گردش درآوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال حاضر بیش از 40 هزار میلیارد تومان حجم مطالبات قراگاه از دولت است که پیشنهاد داریم با استفاده از ظرفیت های قانون بودجه، تهاتر دارایی مازاد و غیر مولد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام پروژه های تکمیل شده قرارگاه خاتم در بورس عرضه می شود

سهام پروژه های تکمیل شده قرارگاه خاتم در بورس عرضه می شود