مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:502020-07-09اقتصادي

تصفیه سالانه بیش از 100 میلیون متر مکعب آب در آذربایجان شرقی


معاون امور فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: سالانه بیش از 100 میلیون مترمکعب آب در استان جمع آوری و تصفیه می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی گفت: سالانه بیش از 100 میلیون مترمکعب آب در استان جمع آوری و تصفیه می شود.

پرویز عباسی پنجشنبه 19 تیر در نشست خبری با ارائه توضیحاتی گفت: حداقل 70 درصد آب مصرف شده به فاضلاب تبدیل می شود که جمع آوری و تصفیه فاضلاب برعهده شرکت آب وفاضلاب بوده و در سطح کشور پیشرو است.

وی با بیان این که 68 درصد جمعیت شهری تحت پوشش سیستم جمع آوری هستند و 870 هزار مشترک فاضلاب داریم، ادامه داد: در حال حاضر 11 تصفیه خانه در مدار بهره برداری بوده و هفت مورد نیز در حال اجرا است.

وی با بیان این که شرکت آب و فاضلاب استان متولی جمع آوری فاضلاب حاصل از مصرف آب است، یادآور شد: متولی فاضلاب صنعتی و همچنین فاضلاب ناشی از آب های سطحی و بارندگی شرکت آب و فاضلاب نیست، چراکه ابزارهای این مدل جمع آوری را نداریم و صرفا متولی فاضلاب حاصل از مصرف آب توسط مردم هستیم.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این نشست در رابطه با تعداد مشترکین، گفت: در کلانشهر تبریز برای 1600 میلیون نفر و با شهرهای اقماری جمعا دو میلیون تعداد خدمات ارائه می دهیم و همچنین 80 درصد نیازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه سالانه بیش از 100 میلیون متر مکعب آب در آذربایجان شرقی

تصفیه سالانه بیش از 100 میلیون متر مکعب آب در آذربایجان شرقی