مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-09سياسي

مجمع نمایندگان: دو شهیده سلامت الگوی مسؤولیت پذیری و ایمان به خدمت هستند


مجمع نمایندگان هرمزگان در پیامی با تسلیت شهادت دو بانوی هرمزگانی در راه دفاع از سلامت جامعه، این دو شهیده را الگوی مسؤولیت پذیری برشمرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پیامی با تسلیت جانباختن بانو سعادت سجادیان به عنوان دومین شهیده سلامت در این استان، شهدای عرصه سلامت را مصداق الگویی عینی از مسؤولیت پذیری و ایمان به خدمت به مردم برشمرده است.

  در بخشی از این پیام آمده است: بانو آرزو باهو و بانو سعادت سجادیان در حالی در پی عوارض ناشی از ابتلای به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند که در عرصه سلامت، پیشقراولان تلاش برای نجات مردم از این بیماری منحوس بودند و بدون شک روح بلند آنان قرین رحمت الهی و برکات وسیع الهی خواهد بود.

شهادت این دو بانوی فعال در عرصه سلامت زنگ هشداری برای همه ما است تا با رعایت هرچه بیشتر اصول بهداشتی و درمانی، فشار بر کادر پرستاری و درمانی و بهداشتی استان را کاسته و ضمن صیانت از جان خود و خانواده هایمان، از فشار ناشی از افزایش ابتلای به کرونا و موارد حاد بستری در بیمارستان ها نیز بکاهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نمایندگان هرمزگان از زمان آغازبکار مجلس جدید با پیگیری های همه جانبه در راستای تقویت امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی استان، با همراهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجمع نمایندگان: دو شهیده سلامت الگوی مسؤولیت پذیری و ایمان به خدمت هستند

مجمع نمایندگان: دو شهیده سلامت الگوی مسؤولیت پذیری و ایمان به خدمت هستند