مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-09سياسي

جزییاتی از قرارداد 25 ساله ایران و چین که هنوز بسته نشده است


نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص صحبت هایی که در مورد قرارداد 25 ساله ایران و چین مطرح می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی پیش از ظهر امروز در نشست علمی با موضوع پیامد های ناشی از کرونا اظهار داشت: انسان در زمینه زمان و مکان سیطره بیشتری در دنیا داشته است، کشورها سرزمین و جمعیت خاص دارند و حکومت و حاکمیت دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: اروپایی ها به دنبال ایجاد دهکده جهانی بودند و به کشور های دیگر القا کردند که برای جهانی شدن باید مانند اتحادیه اروپا باشند اما کرونا بخش قابل توجهی از جهانی شدن و روند منطقه گرایی را برهم زد.

وی با بیان این که در دوران پساکرونا اتفاقاتی در حوزه سیاست در دنیا رخ خواهد داد، تصریح کرد: فرهنگ غرب تحت تأثیر قرار گرفت و خودکشی و خرید اسلحه بیشتر شد، در کشور ما اما با کرونا موضوع همدلی و مساوات پررنگ تر شد؛ نمی خواهیم بگویم مشکلی در کشور مشکلی نداریم اما فرهنگ اسلامی در بحث کرونا برجسته شد.

مجلس نسبت به موضوع کرونا و مسائل پساکرونا حساسیت دارد مقتدایی در ادامه بیان داشت: دنیای قبل و بعد از کرونا تفاوت های زیادی دارد، مجلس در ابعاد اقتصادی باید توجه ویژه ای داشته باشد زیرا اصناف خرد در کشور آسیب دیدند؛ در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از قرارداد 25 ساله ایران و چین که هنوز بسته نشده است

جزییاتی از قرارداد 25 ساله ایران و چین که هنوز بسته نشده است