مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-09سياسي

اعطای حکم تولیت آستان شاهچراغ(ع) به امام جمعه شیراز


با حضور هیئت های امنا و اجرایی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) حکم تولیت این آستان توسط آیت الله سید علی اصغر دستغیب، به آیت الله لطف الله دژکام اعطا شد.

- ایسنا/فارس با حضور هیئت های امنا و اجرایی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) حکم تولیت این آستان توسط آیت الله سید علی اصغر دستغیب، به آیت الله لطف الله دژکام اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، صبح پنجشنبه 19 تیر و پیرو صدور حکم از سوی مقام معظم رهبری، جلسه هیئت های امنا و اجرایی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، در مدرسه علمیه رضویه شیراز برگزار و ضمن قدردانی از تلاش های آیت الله دستغیب و با قرائت حکم رهبر معظم انقلاب، تولیت و اداره امور حرم مطهر موقتا به آیت الله لطف الله دژکام سپرده شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخشی از این جلسه گفت: با کمال تاسف، کسالت آیت الله دستغیب موجب شد ایشان خدمت مقام معظم رهبری طی نامه ای درخواست واگذاری تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) را مطرح کنند.

آیت الله دژکام ادامه داد: مقام معظم رهبری طی بررسی هایی که داشتند، تاکید و دستور فرمودند کارها و امورات جاری حرم بر روی زمین نماند و به بنده حقیر امر فرمودند تا زمانی که تصمیم نهایی خود را در خصوص تولیت این آستان مقدس اعلام کنند، بنده حقیر امور تولیت را عهده دار شوم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای حکم تولیت آستان شاهچراغ(ع) به امام جمعه شیراز

اعطای حکم تولیت آستان شاهچراغ(ع) به امام جمعه شیراز