مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:382020-07-09اقتصادي

هیچ گونه کمبود لاستیک در استان زنجان وجود ندارد


رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: لاستیک به میزان مورد نیاز در استان زنجان وجود دارد و با هیچ گونه کمبودی در این زمینه مواجه نیستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر فغفوری در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی استان با اعلام خبر فوق افزود: میزان لاستیک مورد نیاز در انبارهای اداره کل راهداری استان موجود می باشد و هیچ گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد.

وی در خصوص افزایش احتمالی قیمت لاستیک تصریح کرد: تاکنون هیچ اعلامی از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و یا ستاد تنظیم بازار کشور مینی بر افزایش قیمت لاستیک صورت نگرفته است و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه وجود ندارد.

فغفوری با اشاره به نظارت های صورت گرفته در زمینه عرضه گوشت مرغ با قیمت مصوب عنوان کرد: با توجه به نظارت های صورت گرفته، هم اکنون گوشت مرغ با قیمت مصوب در همه واحدهای پروتیینی و فروشگاهها عرضه می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت صادرات هرگونه فرآوری محصول مرغ پیش بینی می گردد طی روزهای آتی شاهد کاهش قیمت ها باشیم.

در ادامه این جلسه آبی پور سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری با اشاره به ضرورت نظارت جهاد کشاورزی بر میزان کشتار روزانه مرغ توسط مرغداری های استان افزود: جهاد کشاورزی باید به طور روزانه میزان مرغ قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه کمبود لاستیک در استان زنجان وجود ندارد

هیچ گونه کمبود لاستیک در استان زنجان وجود ندارد