مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-09سياسي

درخواست بسیج دانشجویی از دستگاه قضا برای ورود به پرونده تاجگردون


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی نامه ای از رییس قوه قضاییه خواست تا دستگاه قضایی به پرونده تاجگردون ورود کرده و با بررسی اسناد و مدارک موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور طی نامه ای از آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه خواست تا دستگاه قضایی به پرونده غلامرضا تاجگردون ورود کرده و با بررسی اسناد و مدارک موجود، وی را مورد بازخواست و محاکمه قرار دهد.

متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی در امر مبارزه با فساد نباید هیچ تبعیضی دیده شود.

هیچکس و هیچ نهاد و دستگاهی نباید استثنا شود.

( مقام معظم رهبری 10 اردیبهشت 1380) جناب آقای رییسی ریاست محترم قوه قضاییه با سلام و احترام همانطور که مستحضر هستید مبارزه با فساد در کشور نیازمند عزم همه جانبه و اراده پولادین در کشور می باشد که خوشبختانه با ریاست شما در قوه قضاییه سرعت اقدامات مثبت و موثر در راستای تحقق عدالت به صورت چشم گیری افزایش یافته است.

امروز نیز در یکی دیگر از قوه های کشور شاهد اقدام انقلابی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای مبارزه با فساد بودیم.

رد اعتبار نامه آقای تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون شک قدم اول مبارزه با فساد در لایه های کشور می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بسیج دانشجویی از دستگاه قضا برای ورود به پرونده تاجگردون

درخواست بسیج دانشجویی از دستگاه قضا برای ورود به پرونده تاجگردون