مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 07:252020-07-09سياسي

کتابخانه ها پارک ها و بوستان های پیشوا تا اطلاع ثانوی تعطیل است


فرماندار پیشوا با اشاره به ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی و استخر در این شهرستان گفت: کتابخانه ها پارک ها و بوستان های پیشوا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان پیشوا که با حضور حجت الاسلام باقری امام جمعه، جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رؤسای ادارات و نهادها برگزار شد اظهار داشت: ممنوعیت های اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا مانند اجبار ماسک زدن در ادارات و اماکن عمومی در سراسر کشور و شهرستان پیشوا لازم الاجرا است.

عباسی افزود: در شرایط دشوار کنونی مشکلات صنوف و کسبه را درک می کنیم اما برای حفظ سلامت عمومی ناچار به اعمال برخی محدودیت ها و برخوردهای انتظامی و قضایی با متخلفان هستیم.

فرماندار پیشوا گفت: به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، فعالیت تالارهای پذیرایی و استخر پیشوا تا اطلاع ثانوی ممنوع است و واحدهای متخلف بدون هیچ اغماضی پلمپ خواهند شد و اصناف فعال نیز ملزم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند و در این رابطه پایش های مستمر توسط گشت های نظارتی صورت می گیرد.

وی بیان داشت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، شهرستان پیشوا در وضعیت سفید قرار دارد اما با توجه به فقدان بیمارستان و شرایط عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه ها پارک ها و بوستان های پیشوا تا اطلاع ثانوی تعطیل است

کتابخانه ها پارک ها و بوستان های پیشوا تا اطلاع ثانوی تعطیل است